Platform e-factureren bedankt Yuki voor UBL campagne

Zoals jullie wel doorhebben, wordt er in deze fase van de UBL Ketentest hard gewerkt om in kaart te brengen welke dienstverleners UBL ready zijn. En met UBL ready bedoelen we dat je software/dienst/applicatie in staat is om ofwel UBL facturen te kunnen ontvangen en verwerken, of wel om UBL facturen te kunnen genereren en verzenden.

Een van de pijlers van de UBL Ketentest is dat we het project niet zozeer als een technisch project beschouwen, maar als een project waarbij we door middel van communicatie een gedragsverandering tot stand proberen te brengen. Daarvoor zetten we allerlei middelen in:

  • Website e-factureren
  • Persberichten en onderzoeken
  • Bijeenkomsten en Social media
  • Mensen uit ons netwerk benaderen en overleg met stakeholders en partners

En daarmee lukt het vrij aardig om onze doelen voor dit project realiseren. We geloven in dit project en hebben het idee dat we behoorlijk ‘met de stroom mee zwemmen’

”Yuki spreek vloeiend UBL”, promoot zichzelf, UBL en e-factureren

De bevestiging daarvan kwam afgelopen maandag 22 juni 2015: Yuki maakte bekend dat zij op gigantische billboards langs snelwegen van de tien grootste steden in Nederland heeft neergezet: “Yuki spreek vloeiend UBL”. Natuurlijk zetten ze zichzelf daarmee in de kijker. Maar ook UBL en e-factureren in het algemeen. En daarvoor, Yuki, zeggen we: bedankt!

Bron: Platform e-factureren

Micha Smit

Micha Smit

Micha houdt zich bezig met alle Sales & Marketing activiteiten bij Yuki, zoals de website, social media, Google, SEO, SEA, inkoop media en strategie.
Micha Smit