03 Apr 2020
Dorien

Webinar: Remote Working voor accountants dankzij Yuki

Schrijf je gratis in voor deze webinar en stel je vragen live via de chat

Een noodzakelijk kwaad of een duurzame opportuniteit voor jouw kantoor?

We kunnen er vandaag de dag niet omheen: de gevolgen van Corona treffen alle zelfstandigen en bedrijven in de kern van hun activiteiten, en het treft ook de mensen die achter deze ondernemingen schuilen. Velen onder hen rekenen zeker in deze moeilijke tijden op de steun van hun financiële vertrouwenspersoon: jou. Yuki helpt jou en  je kantoor graag om je zo te organiseren dat je team ondertussen op volle toeren blijft draaien.
Onze Yuki collega’s geven je handige tips rond remote working (met nadruk op de interne workflow bij jou op je kantoor) in te voeren. Deze tips zijn specifiek van toepassing voor jouw business als accountant.
Wat zullen we concreet bespreken in onze webinar -die maximaal 30 minuutjes van je tijd in beslag neemt- over een snelle en efficiënte digitale samenwerking en vlot thuiswerken:
 
  • Hoe je via workflow-grafieken onmiddellijk ziet wat er vandaag nog boekhoudkundig verwerkt moet worden.
  • Hoe je dankzij het Yuki-communicatieluik makkelijk taken kan toewijzen aan andere collega’s.
  • Hoe je het contact met je klanten sterk houdt: via de aandachtspunten kan je makkelijk je klant op de hoogte stellen van nog aan te leveren facturen, etc.
Tot gauw live op onze webinar,
 
Team Yuki
 
 

All you need is Yuki

Stap nu over
© 2020 The Yuki Company