27 mei 2020
Jasmien

Vlog 3: Hoe ga je om met veranderende klantverwachtingen?

 
Steven Van Belleghem is bij ons te gast om zijn visie op de organisatie van de toekomst toe te lichten. De laatste 6 weken beantwoordde hij onder meer volgende vragen:
 
  • Hoe waarborg je een menselijke aanpak nu digitalisering zo hoog op de agenda staat? 
  • Op welke digitale tools en interfaces zet je best in als bedrijf? 
  • En hoe ga je om met veranderende klantverwachtingen? 
Met meer dan 1000 internationale presentaties op zijn naam, weet Steven als geen ander hoe je de klant op een digitale én persoonlijke manier centraal zet. Benieuwd hoe je zijn strategische visie en praktische tips kan toepassen?
 
Vorige week vertelde Steven Van Belleghem ons hoe snelle digitale ontwikkelingen de klantverwachtingen beïnvloeden en hoe je hier als organisatie op kan inspelen. Maar hoe pakken bedrijven, zoals accountancykantoren, dit in de praktijk aan? Met name in deze bijzondere tijden?
 

Deze week interviewt Steven Jeroen Meens, co-founder & bestuurder bij Cynex en Tim Hoogveld, eigenaar van Den Hartog & Hoogveld. Ze bespreken onder andere de volgens hun veranderende klantverwachtingen na de Coronacrisis en welke grote rol hoe ze hun klanten hebben ondersteund in tijden van corona, hoe digitale middelen helpen bij het versterken van persoonlijk klantcontact en wanneer deze digitale tools juist plaats moeten maken voor een “ouderwets” telefoongesprek. 

Hiernaast blikken ze ook vooruit. Ze hebben het over de toekomst van het vak en hoe ze zich hier nu al op voorbereiden. Bekijk hierboven het volledige interview!

All you need is Yuki

Stap nu over
© 2020 The Yuki Company