29 april 2020
Dorien

Vlog 1: Hoe waarborg je het menselijke in digitaal klantencontact?

Vorige week ging de eerste van 3 webinars van start. Steven Van Belleghem is bij ons te gast om zijn visie op de organisatie van de toekomst toe te lichten. 

  • Hoe waarborg je een menselijke aanpak nu digitalisering zo hoog op de agenda staat? 
  • Op welke digitale tools en interfaces zet je best in als bedrijf? 
  • En hoe ga je om met veranderende klantverwachtingen? 

Trendwatcher, ondernemer en keynote speaker Steven Van Belleghem licht zijn visie toe omtrent deze onderwerpen. Met meer dan 1000 internationale presentaties op zijn naam, weet Steven als geen ander hoe je de klant op een digitale én persoonlijke manier centraal zet. Benieuwd hoe je zijn strategische visie en praktische tips kan toepassen?

In deze vlog focussen we meer op wat deze transitie betekent voor accountants specifiek. In een interview vertellen Ellen Sano, Managing Director Yuki BE, en Rogier van den Heuvel, Managing Director Yuki NL over hun ervaringen in de accountancy sector. Benieuwd naar hun visie? Dit komt er aan bod in deze vlog:

  • Hoe belangrijk is digitalisering;
  • Tips & tricks om daar de eerste stappen in te zetten;
  • Wat betekent dit voor de relatie tussen accountants en ondernemers;
  • En hoe ziet Yuki de digitale toekomst in deze sector?  

We nodigen je ook uit om de volgende webinars te volgen. Zet volgende data zeker in je agenda en schrijf je in via het formulier!

Woensdag 6 mei, 16.30 uur: Customers the day after tomorrow – De hoeveelheid digitale tools en interfaces groeit snel. Steven legt uit hoe organisaties zich daarop moeten voorbereiden.

Woensdag 20 mei, 16.30 uur: The offer you can’t refuse – Wat zijn de verwachtingen van klanten na de Coronacrisis? En welke grote globale trends zullen een impact hebben op de dagelijkse bedrijfsvoering? 

All you need is Yuki

Stap nu over
© 2020 The Yuki Company