accountants
12 juli 2019
Yuki

FIGRZ

Actueel inzicht

“In juli/augustus hadden we het nog over het vorige boekjaar. Nu kunnen we daarentegen direct actuele cijfers en ontwikkelingen bespreken met onze cliënten. Zij verwachten trouwens ook niet anders meer. Door social media, mail en smartphone raken zij er meer en meer aan gewend dat informatie direct beschikbaar is en dat er een razendsnelle reactie op komt. Wij moeten daar in mee. En dat kan door te digitaliseren.”

Figrz

De missie van Figrz is persoonlijke en snelle dienstverlening. Als accountantskantoor kozen ze ervoor om hun cliënten een persoonlijke en snelle dienstverlening aan te bieden op financieel,boekhoudkundig en fiscaal vlak.

In het tijdperk vóór Yuki werkten we trimestrieel: eens per kwartaal leverden onze cliënten hun boekhouding aan, waarna wij die hele stapel in één keer verwerkten. Dankzij Yuki kunnen we onze werkdruk nu veel beter spreidenPascal Tourlemain

Toegevoegde waarde als accountant

“Het zal steeds belangrijker worden om als accountant toegevoegde waarde te bieden middels ‘echte’ accountantstaken als bedrijfsadvies.Daarom zijn we nu vooral heel hard bezig om onze kernactiviteiten optimaal te organiseren en te digitaliseren. Om te voldoen aan de vraag van onze cliënten maar ook om zo concurrerend mogelijk te opereren.”

All you need is Yuki

Stap nu over
© 2019 The Yuki Company