Webinar Efficiëntie in de cloud

Terug naar alle events

  • 19 sep
    19 september 2018 11:00 - 11:45 Webinar

    Webinar Efficiëntie in de cloud

    Cloudapplicaties die data delen en naadloos samenwerken verbeteren de productiviteit, kostenefficiëntie en samenwerking binnen je bedrijf, wat een positieve impact heeft op je winst en groei. Door applicaties te kiezen die elkaar aanvullen en je volledige workflow ondersteunen, zet je dus een cruciale stap in de digitale transformatie van je bedrijf.
    Bijvoorbeeld een integratie met een cloud boekhoudplatform die er ervoor zorgt dat facturen automatisch met je accountant worden gedeeld. Als ondernemer vereenvoudig je zo je boekhouding, je digitaliseert je administratie en je krijgt een beter inzicht in de financiële gezondheid van je bedrijf. Dankzij automatisch boekhouden verliest je accountant steeds minder tijd aan het invoeren van cijfers en andere uitvoerende klusjes, maar verandert ook de relatie tussen ondernemer en accountant.

    Ben jij klaar voor de cloud?

    • Wat houdt een digitale werkomgeving in
    • Wat zijn de voordelen van de digitalisatie
    • Naar een efficiënte samenwerking met je accountant
    • Inzicht in de gezondheid van je onderneming via financiële dashboards

    Presentators:

    • Maarten Van Hoorickx – Teamleader: Country manager België
    • Ellen Sano – Yuki: Managing director België

    Schrijf je hier in

  • Camil Verheecke

    Camil Verheecke

    Marketing bij Yuki
    Camil Verheecke
    Camil Verheecke

    Recente berichten van Camil Verheecke (alle berichten)